Podvozky od KW

KW V1 ALFA ROMEO Giulia (952)

1 020€ 1 455€Bez DPH: 829€

KW V1 AUDI 100, A6 (C4)

1 146€ 1 637€Bez DPH: 932€

KW V1 AUDI 100, S4, A6, S6 (C4,Q1)

1 146€ 1 637€Bez DPH: 932€

KW V1 AUDI 200 (44, 44Q)

1 146€ 1 637€Bez DPH: 932€

KW V1 AUDI A1 Sportback (GB)

902€ 1 287€Bez DPH: 733€

KW V1 AUDI A4 (B9) Avant Quattro

1 125€ 1 608€Bez DPH: 915€

KW V1 AUDI A4 (B9) Limusine

1 125€ 1 608€Bez DPH: 915€

KW V1 AUDI A5 aj Quattro (B9)

1 125€ 1 608€Bez DPH: 915€

KW V1 AUDI A6 (4G, 4G1)

1 125€ 1 608€Bez DPH: 915€

KW V1 AUDI Q3 (8U)

989€ 1 412€Bez DPH: 804€

KW V1 AUDI Q5 (FY) bez EDC

1 125€ 1 608€Bez DPH: 915€

KW V1 AUDI RS Q3 (8U)

989€ 1 412€Bez DPH: 804€

KW V1 AUDI S3 (8V)

932€ 1 331€Bez DPH: 758€

KW V1 AUDI TT (8J)

932€ 1 331€Bez DPH: 758€

KW V1 AUDI TT (8N)

769€ 1 097€Bez DPH: 625€

KW V1 AUDI TT (8S)

932€ 1 331€Bez DPH: 758€

KW V1 AUDI TT Quattro (8J)

932€ 1 331€Bez DPH: 758€

KW V1 AUDI TT Quattro (8S)

932€ 1 331€Bez DPH: 758€

KW V1 AUDI TT RS (8J)

932€ 1 331€Bez DPH: 758€

KW V1 AUDI TTS (8J)

932€ 1 331€Bez DPH: 758€

KW V1 AUDI TTS (8S)

932€ 1 331€Bez DPH: 758€

KW V1 AUDI V8 (D11)

1 146€ 1 637€Bez DPH: 932€

KW V1 BMW 1 (F40) X-Drive

1 020€ 1 455€Bez DPH: 829€

KW V1 BMW 1er (F20, F21)

1 043€ 1 490€Bez DPH: 848€

KW V1 BMW 1er X-Drive (F20, F21)

1 043€ 1 490€Bez DPH: 848€

KW V1 BMW 2 Gran Tourer (F46)

1 020€ 1 455€Bez DPH: 829€

KW V1 BMW 2er (F22, F23)

1 043€ 1 490€Bez DPH: 848€

KW V1 BMW 2er (F22, F23) X-Drive

1 043€ 1 490€Bez DPH: 848€

KW V1 BMW 3er (E30) Komplet predok

1 577€ 2 252€Bez DPH: 1 282€

KW V1 BMW 3er (F30)

1 043€ 1 490€Bez DPH: 848€

KW V1 BMW 3er (F30) X-Drive

1 043€ 1 490€Bez DPH: 848€

KW V1 BMW 3er (F31)

1 043€ 1 490€Bez DPH: 848€

KW V1 BMW 3er (F31) X-Drive

1 043€ 1 490€Bez DPH: 848€

KW V1 BMW 3er (G20, G21)

1 092€ 1 560€Bez DPH: 888€

KW V1 BMW 3er GT (F34)

1 043€ 1 490€Bez DPH: 848€

KW V1 BMW 3er X-Drive (E46)

956€ 1 365€Bez DPH: 777€

KW V1 BMW 4er (F32) aj X-Drive

1 043€ 1 490€Bez DPH: 848€

KW V1 BMW 4er (F33) X-Drive

1 043€ 1 490€Bez DPH: 848€

KW V1 BMW 4er (F36) X-Drive

1 043€ 1 490€Bez DPH: 848€

KW V1 BMW 5er (E39) Touring

1 070€ 1 528€Bez DPH: 870€

KW V1 BMW 5er (E39) Touring bez NIVO

1 125€ 1 606€Bez DPH: 915€

KW V1 BMW 5er (F10) Pridat Street Comfort

1 146€ 1 637€Bez DPH: 932€

KW V1 BMW 5er (F11)

1 146€ 1 637€Bez DPH: 932€

KW V1 BMW 6er (F06)

1 146€ 1 637€Bez DPH: 932€

KW V1 BMW M3 (E90,E92,E93)

1 177€ 1 681€Bez DPH: 957€

KW V1 BMW X1

1 075€ 1 535€Bez DPH: 874€

KW V1 BMW X1 (F48)

1 020€ 1 455€Bez DPH: 829€

KW V1 BMW X2 (F39)

1 020€ 1 455€Bez DPH: 829€

KW V1 BMW Z4 (E89)

1 075€ 1 535€Bez DPH: 874€

KW V1 CHEVROLET / DAEWOO Cruze (KL1J)

1 020€ 1 455€Bez DPH: 829€

KW V1 CHRYSLER PT Cruiser

881€ 1 257€Bez DPH: 716€

KW V1 CITROEN Saxo

827€ 1 180€Bez DPH: 672€

KW V1 DODGE Caliber

902€ 1 287€Bez DPH: 733€

KW V1 DODGE Challenger (08-10)

1 125€ 1 608€Bez DPH: 915€

KW V1 DODGE Challenger (11- )

1 212€ 1 729€Bez DPH: 985€

KW V1 DODGE Charger (05-10)

1 125€ 1 608€Bez DPH: 915€

KW V1 DODGE Charger (11- )

1 171€ 1 673€Bez DPH: 952€

KW V1 FIAT 500 Abarth (312)

855€ 1 220€Bez DPH: 695€

KW V1 FIAT Barchetta (183)

717€ 1 023€Bez DPH: 583€

KW V1 FORD (USA) Mustang (Fox)

1 020€ 1 455€Bez DPH: 829€

KW V1 FORD (USA) Mustang (Mustang, -GT, -Shelby)

1 212€ 1 729€Bez DPH: 985€

KW V1 FORD (USA) Mustang (SN95)

1 020€ 1 455€Bez DPH: 829€

KW V1 FORD (USA) Mustang Cobra (SN95)

1 020€ 1 455€Bez DPH: 829€

KW V1 FORD (USA) Mustang GT Mod. 2015

1 212€ 1 729€Bez DPH: 985€

KW V1 FORD Fiesta (JHH)

902€ 1 287€Bez DPH: 733€

KW V1 FORD Fusion (JU2)

921€ 1 315€Bez DPH: 749€

KW V1 FORD Mondeo (Mod.2015) (BA7)

1 309€ 1 868€Bez DPH: 1 064€

KW V1 FORD Mustang GT (Mod.2018) (LAE)

1 212€ 1 729€Bez DPH: 985€

KW V1 FORD Mustang GT Mod. 2018

1 212€ 1 729€Bez DPH: 985€

KW V1 Ford Mustang GT/Ecoboost (LAE) (15-17)

1 212€ 1 729€Bez DPH: 985€

KW V1 FORD Puma (ECT)

646€ 921€Bez DPH: 525€

KW V1 HONDA Civic (FK, FN)

962€ 1 373€Bez DPH: 782€

KW variant 1 INOX

Značka KW ma dlhodobú históriu v podvozkovom svete a patrí medzi to najlepšie čo je na trhu. Ich úvodná verzia „variant 1“, ponúka výškovo nastaviteľný podvozok, kde výška môže byť nastavená zhruba v rozsahu 30 to 70mm. Verzia INOX znamená, že podvozok má prepracovanú protikoróznu ochranu tlmiča, pružiny aj ostatných komponentov, použitím nehrdzavejúcich materiálov, čo umožňuje absolútne neobmedzené dlhodobé použite v každom počasií. Nastavenie tlmičov a pružín je individuálne na každý jeden model v ponuke tak aby výrobca udržal balans medzi športovou jazdou a praktickosťou. Podvozok je naladený tak aby zlepšil jazdné vlastnosti auta a súčasne poskytol radosť z jazdy.

    Výhody:
  • výškovo nastaviteľný podvozok
  • optimálne prednastavenie od výroby
  • prepracovaná protikorózna ochrana
  • vyváženosť medzi športovou a praktickou jazdou
  • vysoko kvalitné komponenty
  • dokumentácia na jednoduchú inštaláciu

KW variant 2 INOX

Variant 2 je nadstavbou predchádzajúcej verzie. S týmto podvozkovým kitom sa stáva jazda presnejšia a dynamickejšia. Okrem výškového nastavenia, ponúka tento podvozok aj 16 nastavení tuhosti. Týmto nastavením môžete obmedziť náklon karosérie, alebo v prípade výmeny kolies doladenie tuhosti podľa osobných preferencií. Podvozok na každý jeden model s ponuky je individuálne testovaný v KW vývojovom centre a tak isto aj na legendárnom Nürburgring Nordschleife. Verzia INOX znamená, že podvozok má prepracovanú protikoróznu ochranu tlmiča, pružiny aj ostatných komponentov, použitím nehrdzavejúcich materiálov, čo umožňuje absolútne neobmedzené dlhodobé použite v každom počasií. V prípade montáže u autorizovaného KW dílera ponúka KW 5 ročnú záruku. Ako každé KW ide o

    Výhody:
  • výškovo nastaviteľný podvozok
  • 16 nastavení tuhosti
  • vysoko kvalitné komponenty
  • prepracovaná protikorózna ochrana
  • dokumentácia na jednoduchú inštaláciu
  • vyvíjané na Nürburgring Nordschleife s maximálnou precíznosťou

KW variant 3 INOX

Variant 3 preberá to najlepšie z predchádzajúceho variantu 1 a 2.. KW variant 3 ponúka tiež výškové nastavenie auta, no tiež individuálne nastavenie síl ktoré pôsobia na tlmič pri jeho stlačení a následnom vrátení do späť, teda tzv. kompresie a odskoku. Toto nastavenie ocenia najmä športovo naladení vodiči, na športových verziách bežných modelov. Pri KW variant 3 nejde len o pekné zníženie a úžasnom pocite z jazdy. KW pri vývoji tejto varianty využilo svoje dlhoročné skúsenosti v jednotlivých automobilových závodoch (ADAC GT Masters, FIA GT1, FIA GT3, International GT Open, WTC). Umožnuje unikátne prepojenie medzi zachovaním komfortu a maximálnou stabilitou v zákrute.

KW Clubsport

Tento podvozok patrí medzi jednu z vlajkových lodí KW, a je to ešte prepracovanejšia verzia variantu 3. Navyše oproti variantu 3 ponúka navyše uloženia s nastaviteľným odklonom na predku, ešte viacej nastavení kompresie a odskoku(9 nastavení kompresie a 18 odskoku). Je to naozaj ikona podvozkov a je vyvíjaný na Nürburgring Nordschleife, na zvládnutie maximálnej záťaže pre auta. Tento podvozok je ideálny ak plánujete s auto jazdiť okruhy pravidelne, nato je tento podvozok stavaný a tam je doma.